Pages

Sunday 29 May 2011

Press coverage over growing support for Camp Ashraf انعكاس مطبوعاتي حمايت هاي رو به افزايش ازشهر ما اشرف

تلويزيون روسيه:

بيش از ۱۵۰۰تن از شخصيتهاي اردني شامل 15 عضو پارلمان، و ده‌ها سياستمدار و ديپلومات برجسته و صدها تن از شخصيتها با گرايشات مختلف سياسي از بيش از 100 حزب، ضمن اعلام هبستگي با ساكنان اشرف اعلام کردند ”ما با قوي‌ترين عبارات يورش به اشرف را محکوم مي‌کنيم.

امضا‌کنندگان که قريب به يک سوم آنان را زنان اردني تشکيل مي‌دهند از احزاب و جمعيتها و سنديکاهاي مختلف اردني ميباشند.

روزنامه کنگره ملي متعلق به اپوزيسيون ليبي:

بيش از ۱۵۰۰تن از شخصيتهاي اردني شامل 15 عضو پارلمان، که گرايشات مختلف را نمايندگي مي‌کنند .... ، با امضاي بيانيه‌يي با عنوان ”كارزار همبستگي با اشرف،”حمله ”هشتم ماه آوريل نيروهاي عراقي به اشرف را مايه شرم بشريت دانسته و با اشاره به 35 شهيد و 350 مجروح اين حمله اعلام کردند ”ما با قوي‌ترين عبارات يورش به اشرف را محکوم کرده و نسبت به آن ابراز انزجار مي‌کنيم..... »

روزنامه السياسه کويت:

در عَمان پايتخت اردن اعلام شد بيش از ۱۵۰۰تن از شخصيتهاي اردني شامل 15 عضو پارلمان، دهها پارلمانتر و سياستمدار و ديپلومات و صدها حقوقدان و قاضي و شخصيتهاي اسلامي مستقل، بعلاوه شخصيتهاي آکادميک و روزنامه‌نگاران با گرايشهاي مختلف سياسي از بيش از 100 حزب و جنبش و گرايش سياسي با امضاي بيانيه‌يي اعلام کردند ”ما با قوي‌ترين عبارات يورش به اشرف را محکوم کرده و نسبت به آن ابراز انزجار مي‌کنيم، امري که نقض خطرناک قوانين و عرفهاي بين‌المللي و به‌چالش کشيدن آشکار کنوانسيون چهارم ژنو است زيرا اشرفيان تحت اين کنوانسيون افراد حفاظت‌ شده محسوب مي‌شوند ”.

امضا‌کنندگان که قريب به يک سوم آنان را زنان اردني تشکيل مي‌دهند، گرايشات و طيفهاي مختلفي را در اردن نمايندگي ميكنند.

روزنامه القبس کويت:

نمايندگاني در پارلمان اردن و شخصيتها و مجامع متعدد با امضاي بيانيه‌يي يک كارزار همبستگي با ساكنان اشرف را اعلام كردند.

اين بيانيه خاطرنشان ميكند که بيش از ۱۵۰۰تن از شخصيتهاي اردني از جمله 15 عضو پارلمان و سه وزير سابق و ده‌ها پارلمانتر و سياستمداران و ديپلوماتهاي برجسته از حمله نيروهاي عراقي به ساكنان اشرف اعلام انزجار كردند.

آنها هم‌چنين از طرح پيشنهادي اروپا در مورد حفاظت ساکنان اشرف حمايت بعمل آوردند.



0 comments:

Post a Comment