Pages

Friday 27 May 2011

فراخوان اروپايي آمريكايي در حمايت از راه حل اروپا براي اشرف بيل ریچاردسون،



بيل ریچاردسون، كانديداي رياست جمهوري، وزير انرژي 1998-2001

اتحادیه اروپا به وضوح برداشته و رهبری را به دست گرفته و به نظر من، ما باید به دنبال شما بیايیم. به باور من، استرون و آلخو و و پدی و همه شما شایسته تقدیر فراوان هستید به خاطر انجام این سفر، استرون به خاطر اینکه گزینه ها را بسیار روشن مشخص کرد و به خاطر نبردی که کرد، پس اینجا کلاهم را به احترام اتحادیه اروپا از سر برمی دارم. میدانم که در ایالات متحده همیشه کشمکش و تنش هست و اتحادیه اروپا معمولاً اول جلو می افتد و این بار هم شما جلو افتاده اید و کارتان هم درست بوده است.
میخواهم بر مسأله مجاهدين تآکید کنم. ما درباره کمپ اشرف صحبت کردیم اما مسأله مجاهدين این است که برای تقویت جنبش اپوزیسیون چه باید کرد و کدام محمل را به کار گرفت؟
؟ به نظرم این طور است. جايگزين دیگری که شنیدم یعنی انتقال آنها به پایگاه های نظامی در عراق بی معنی است. بکلی بی معنی است. اصلاً نمی دانم چرا حتی روی میز آمده است.
پس آنچه كه به نظر من ضروری است تلاش مشترک و هماهنگ اتحادیه اروپا است که رهبری را به دست گیرد و من نمی گویم که دولت ایالات متحده نباید شرکت کند. بدیهی است که ما باید شرکت کنیم اما ما از بابت سیاست قدری عقب هستیم



میخواهم یک بار دیگر تقدیر کنم از آلخو، استرون، پائولو، دوست ایرلندی مان
جیم و پدی که کار فوق العاده بب انجام داده اید. اگر این کار را نکرده بودید،
نمیدانم قضیه حالا درچه نقطه يي بود. رهبری شما عالی بوده و من صرفاً میخواهم به
شما بگویم که ای کاش همه به حرف شما گوش دهند. باید گوش دهند و من کلاهم را به
احترام شما برمیدارم و به احترام شما خانم رجوی و جنبش شما و مردمتان، مردمی که
همیشه از شما حمایت کرده اند

0 comments:

Post a Comment