Pages

Friday 13 May 2011

پيروزي عدالت و مقاومت


پرونده 17 ژوئن كه از 10 سال پيش در زمان آخوند خاتمي، بعنوان مشوق اصلاحات دررژيم اصلاح ناپذير ولايت فقيه، براساس برچسب تروريستي عليه مجاهدين بازگشوده شده بود، از بابت تروريسم بطور كامل خاتمه يافت و رسيدگي در مورد مسائلي از قبيل گردآوري و نقل و انتقال غير قانوني پول براي مصارف مجاهدان اشرف و سازمان مجاهدين خلق ايران به تحقيقات بعدي موكول گرديد.
برجسته ترين حقوقدانان و وكلاي فرانسوي با استقبال از تصميم صدور منع تعقيب توسط قاضي تحقيق، يادآوري كردند كه از يك دهه پيش تصريح كرده اند كه اين پرونده عليه جنبش مشروع مقاومت ايران از ابتدا خالي، سراپا سياسي و بخاطر استمالت و معامله با فاشيسم ديني حاكم بر ا يران، تشكيل شده است. شواهد و كتابها و دادگاههاي پياپي، ضمن 8 سال گذشته، يكي پس از ديگري حقانيت مقاومت ايران را به اثبات رساند و معلوم شد صدها هزار برگ دعاوي و اتهامات دروغين، چيزي جز اباطيل وزارت بدنام اطلاعات ملايان ، جز دروغ پردازي مزدوران برون مرزي آن و جز اظهارات « شهود زور» و ريا، در چارچوب همكاري اطلاعات آخوندي با سرويس هاي پشتيبان، نبوده است.
حقوقدانان فرانسوي و بين المللي از ابتدا، با مطالعة دقيق همه شواهد و اسناد و سوابق امر، عليه بر چسب ناچسب بر شوريدند و تأكيد كردند مقاومت عليه ديكتاتوري ملاها حق مشروع مردم ايران است. از اين رو متهم كردن سمبل مقاومت برحق يك خلق تحت ستم، و تلاش براي آلودن او با اتهامات، تنها مايه شرمساري و لكه سياهي در تاريخ قضايي فرانسه است. كشوري كه به حق به مقاومت در برابر فاشيسم هيتلري كماكان افتخار ميكند.
از اين رو تصميم قضات در صدور حكم منع تعقيب، اعادة حيثيت به دادگستري و عدالت فرانسه است.

دادستاني ضد تروريسم اذعان كرده است كه منشاء اصلي اتهامات عليه مقاومت ايران و سازمان مجاهدين خلق ايران، ليست تروريستي اتحاديه اروپا بوده است كه نام مجاهدين بدرخواست رژيم ايران در آن گنجانده شده بود.
در سالهاي بعد براي خالي نماندن پرونده و دفع الوقت، سلسله ديگري از اتهامات واهي به پرونده 17 ژوئن افزوده مي شد اما بجايي راه نبرد.
صدور قرار منع تعقيب به مثابه سوختن و برباد رفتن يك دهه سرمايه گذاري، پرونده سازي، شيطان سازي، انتشار اطلاعات گمراه كننده و لجن پراكني رژيم آخوندي و مزدوران و شاهدانش عليه مقاومت ايران و سمبل هاي آن است.

خانم مريم رجوي با بزرگداشت خاطرة شهيدان والامقام صديقه مجاوري و ندا حسني و ديگر قهرمانان مقاومت كه تمامي هستي خود را براي اثبات حقيقت نثار كردند به مردم ايران و مجاهدان آزادي ستان بويژه در اشرف اشغال شده و خون افشان، تبريك گفت. خانم رجوي با تشكر و تقدير از همة هموطنان و ياران مقاومت ايران در سراسر جهان بويژه حقوقدانان و شخصيت هاي سياسي و اجتماعي و مذهبي در فرانسه و ديگر كشورهاي جهان كه در اين كارزار دهساله در كنار مردم و مقاومت ايران ايستادند، يادآوري كرد: رهبرمقاومت از اين پيشتر گفته بود « در جايي كه هنوز يك قطره قانون و يك ذره آزادي و وجدان وجود دارد, ترديد نكنيد كه ما پيروز ميشويم . مبارزه بر سر حذف ياوه ي تروريستي , مبارزه اي است با پيروزي محتوم
...».

0 comments:

Post a Comment