Pages

Sunday 26 June 2011

مقاومت ايران پيشنهاد وزير خارجه عراق در تهران براي تشكيل كميته مشترك با رژيم ملايان


˜ هرگونه دخالت دادن رژيم ا يران در موضوع اشرف يك خط قرمز عبورناپذير است و آمريكا و ملل متحد در برابر آن مسئوليت دارند

˜ صليب سرخ نبايد با مشاركت در اين طرح سركوبگرانه كه در تعارض با قوانين بين المللي است، خود را بي اعتبار كند




به گزارش خبرگزاري فرانسه هوشيار زيباري، وزير خارجه عراق، كه در حال بازديد از ايران است، در يك كنفرانس مطبوعاتي با وزير خارجه ملايان گفت «ما تشكيل يك كميته مشترك بين ايران، عراق و كميته بين المللي صليب سرخ را براي حل موضوع (مجاهدين خلق ايران) در كمپ اشرف پيشنهاد كرده ايم». خبرگزاري فرانسه افزود «او اصرار كرد كه دولت عراق مصمم است كه اين پايگاه تا آخر امسال بسته شود».

واضح است كه اصرار زيباري و دولت مالكي در قرار دادن ضرب الاجل هاي غير قابل توجيه براي بستن اشرف، تلاش مذبوحانه براي تغيير صورت مسأله و تحت الشعاع قراردادن فراخوان جامعة بين المللي به تحقيقات «جامع، شفاف و مستقل» در مورد حملة 8 آوريل و كشتن 36تن از ساكنان اشرف و له كردن افراد بيدفاع و بي سلاح در زير چرخهاي زرهي است.

پيشنهاد وزير خارجه عراق براي تشكيل كميته مشترك با رژيم ملايان و صليب سرخ در مورد اشرف، قوياً محكوم، غيرقابل قبول و نشانة آشكار همدستي با ديكتاتوري ديني حاكم بر ايران براي كشتار اعضاي اپوزيسيون و قتل عام ساكنان اشرف است. صليب سرخ نبايد با مشاركت در اين طرح سركوبگرانه كه نقض كنوانسيونها و قوانين بين المللي است ، خود را بي اعتبار كند.

مقاومت ايران توجه جامعه جهاني به ويژه ملل متحد، ايالات متحده آمريكا و اتحاديه اروپا و صليب سرخ بين المللي را نسبت به ضرب الاجل ساختگي پايان 2011 براي بستن قرارگاه اشرف، كه دست پخت مشترك مالكي و خامنه اي براي فرار از عواقب جنايت عليه بشريت در اشرف و مقدمه شدت بخشيدن بر سركوب و قتل عام مجدد ساكنان اشرف است، جلب مي كند.

هرگونه وارد كردن و دخالت دادن رژيم ملايان در موضوع اشرف و سازمان مجاهدين خلق ايران كه تا كنون 120هزار تن از اعضا و هوادارانش به دست همين رژيم اعدام شده اند، خط قرمز عبورناپذير مردم و مقاومت ايران و به طور خاص ساكنان اشرف است. دولت آمريكا و ملل متحد در اين زمينه مسئوليت دارند و بايد از وارد كردن رژيم ايران به اين پرونده جلوگيري كنند.

اظهارات وزير خارجه عراق مبين اين حقيقت است كه دولت مالكي نه تنها صلاحيت و اراده و توان حفاظت از ساكنان اشرف را ندارد، بلكه به ابزار بي اراده يي در دست ديكتاتوري خونريز حاكم بر ايران براي نابودي اپوزيسيون آن تبديل شده است. ملل متحد و دولت آمريكا، به ويژه پس از كشتارهاي مرداد1388 و فروردين1390، بايستي مسئوليتهاي خود براي حفاظت ساكنان بي سلاح و بيدفاع اشرف را به عهده بگيرند و در برابر هر حمله يي به آنان مسئوليت دارند.



دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

31خرداد 1390(21 ژوئن 2011)




0 comments:

Post a Comment